۴ پاسخ

ب امیدخدا خیره

اگ‌کیت داری بزن پریودت تموم شداقدام کن من روز۷پریودم درد عجیبی داشتم سونو دادم منم میگفتم خبری نیست ب اسراردوستم رفتیم دکتر سونو گرفت گفت تخمک بالغ داری توتخمدانت

احتمال زیاد تخمک بالغ داری همون سمتت اقدام کن

سه روزه عقب انداختی یا پریودی ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان خداداد👶🏻🍼 مامان خداداد👶🏻🍼 هفته دهم بارداری