۸ پاسخ

اره بابا

والا دکتر به من گفت تا یکماهه دیگه شیر رو قطع کن … باهاش فرنی و بستنی دوست داشتی درست کن بده اما دیگه خودشو نده…

مشکلی نداره

چرا ندی؟ شیرخشک بهتره

بله من از یکسالگی فقط شیر گاو دادم

شیرپاستورریزه شنیدم ازیکسال ب بعدمیدن

چراشیرخشک ندی عزیزم؟

بله من کلا بعد از شیر خودم شیر گاو دادم

سوال های مرتبط