اره بابا
والا دکتر به من گفت تا یکماهه دیگه شیر رو قطع کن … باهاش فرنی و بستنی دوست داشتی درست کن بده اما دیگه خودشو نده…
مشکلی نداره
چرا ندی؟ شیرخشک بهتره
بله من از یکسالگی فقط شیر گاو دادم
شیرپاستورریزه شنیدم ازیکسال ب بعدمیدن
چراشیرخشک ندی عزیزم؟
بله من کلا بعد از شیر خودم شیر گاو دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.