واسه بیمارستان هم ۲دست ۵تیکه ببر اگه طبیعی هستی یکیو همون موقع میکنن تنش که بچه اونموقع یکم بدنش کثیفه لباس هم ممکنه بکم کثیف بشه پس نمیخواد لباس گرونی بکنی تنش،ولی یه دست هم میخواد پاسه وقتی که میخواید بسلامتی مرخص بشید که اونموقع اقوام آشنا ها میان بدرقه ،اونموقع لباس قشنگتریا رو بکن تنش...یه دست دیگه هم بذار برااحتیاط که اگه بچه لباساشو کثیف کرد داشته باشی.درمجموع۳دست بذار توکیفش.اگه تو سونوگرافی بچت درشته بالا۳/۵کیلوعه یه دست سایز۱هم بذار برااحتیاط
عزیزم ۱۹تیکه حتما بخر چون کلاه و دستکش و جوراب و شورت عینکی و پیشونی بند و چندتا تاب و شلوار و شلوارک و روسری و زیر دکمه و ...داره یعنی همه چییی داره.من میخواستم این تیکه هارو جداگانه بخرم فکر میکردم مناسبتردرمیاد ولی گرونترم میشد ولی همه ی تیکه هاش کاربردی هستن و خوبن ۱۹تیکه اش هم یه شکل و یه طرح نیستن که فکر کنی همشون شبیهن مثلا چندمدل شلوار و بلوز داره داخلش. ۵تیکه سایز صفر هم ۲دست بخر...سایزصفر واسه نی نی هایی که ۳کیلو و ۳وخورده ای هستن خوبه .دختردوستم ۳کیلو و۲۰۰بدنیا اومد تا چندروز سایزصفر میکرد تنش سایز۱ شل و ول بود براش....بعد هرموقع بدنیا اومد اگه بچه ظریف بود نیاز داشت یکی دودست دیگه سایز صفر هم بخر ولی معمولا دراین حد سایز صفر میخرن
ببین چیا داره
من سایز صفر دوتا سرهمی گرفتم با یک بلوز و شلوار
البته پسر من مرداد بدنیا میاد
شما نی نیت بچه پاییز میشه حتما باید زیردکمه هم تنش کنی
۱۹ تیکه اتفاقا خعلی خوبه همه چی داره
مخصوصا ملافه و دستکش عالیع برای ماه اول
عزیزم یک ست بیمارستان بگیر
یک ۱۹ تیکه سایز صفر کافیه
با سه و ۴ دست سایز یک
به نظرم سرویس نگیر ازین تیکه ای ها بگیر که زیرش دکمه داشته باشه و همراهش شلوار بگیر
خب هفته اول بچه ریز تر میشه نسبت به روز زایمان به نظرم با اون گند کاریای نینیا تو روزای اول چند دست صفر رو بگیر😁 بقیشو زیاد بلد نیستم که یک تا کیه دو تا کی
اما حداقل هر کدوم رو چند دست باید بگیری چون در بزنه و کثیف کاری بشه نمیشه بچه رو لخت نگه داری تا قبلی شسته و خشک بشه و چون اوایل ریزن کثیف کاریا بیشتره😁
ببین من از س چهارتا مادر پرسیدم میگفتن سایز یک بستگی داره بچت چند کیلو باشه
من دو دست گرفتم ولی سایز دو بیشتر نیاز میشه
چون بچه دیگ غذا خوردنش شروع میشه کثیف کاری داره. یا درشت تر میشه احتمال نشتی پوشک ب بیرون بیشتره.
من نمیدونم تا چ سایزی میخوای خرید کنی
من چون تغییر فصل پیدا میکنم سایز سه نمیتونم بخرم
پلی بیشترین کاربرد و سنگین ترین خرید بنظرم سه هست دیگ برای همون شروع غذا و اینا...
سایز دو مثلا سه دست کافیه تهش دیگ چهار مثلا
ی ۱۹ تیگه سایز ۱ بگیر دوتا بلیز شلوار سایز سفر بگیر برا بیمارستان کلاه دستکش این چبزای همون ۱۹ تیگه رو بزار روش ناف بند
صفر زیاد نگیر برای نوزاد نارس
۱۹ تیکه سایز ۱ بگیر صفر تکی بگیر چون ۱۹ تیکه گرونه زود کوچیک میشه براش حیفه نمیتونی همشو تنش کنی اگه صفر بگیری. ولی یک بگیری مبشه تنش کنی تیکه های دیگش ام میشه استفاده کنی
من تجربه دارم از بچه اولم بنظرم ی دست سایز صفر بسه ب مرور بگیر خیلی از لباس هاش هنوز نپوشیده کوچیک شد از بس خریدم الان برا دومی مانده لباساش فقط ی دست سایز صفر میگیرم و حوله و لوازم بهداشتی
سه دست کافیه
ست نوزده تیکه خیلی وسایلش به کار نمیاد نمی ارزه
دو دست هم سایز یک بگیر
وقتی به دنیا اومد انشالله با توجه به جثه اش میگیزی
۱۹ تیکه ها خیلی کاربردی نیستن و اینکه هرجا رفتم و پرسیپم گفتن از هر سایزی سه دست باید بگیری
۱۹ تیکه بدرد نمیخوره بهترین حالتش پنج تیکه
یه دست کافیه همون 5تیکه بسه سایز 1 بگیر دو دست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.