اگه شیر شماره ی ۳ گیرمون نیاد ۱یا ۲ بدیم اشکال داره؟

۸ پاسخ

شوهرم چند تا دارخانه رفته دیروز تو یکی تونسته پیدا اونم یکی بوده

فکر نکنم جونومن قبل که تازه یک سالش شده بود ۲ میدادم

میگن ک شیرا همشون یکیش،فقط ی درصد کمی ویتامین و اهنش بالاست، اونم ک دیگه قطره میدیم

دو چرا ویتامینش بیشتر درصدش

منم دو گرفتم چون سه نبود

سوال منم هست اصن سه پیدا نمیشه

نه عزیزم

نه من گاهی نیست ۲ میخرم

سوال های مرتبط