اگر تلویزیون و گوشی میدی دستش قطع کن براش،شروع میکنه کم کم نگران نباش
پسر منم نمیگع فقط میگه نه😂
پسر منم فقط ی ن و ما و به میگ😔😔😔
ایخدااا عزیزمممم خارجکی🤣🥹🥹
پسر عموی من بعد از ۳ سال اومد حرف
اصلا نگران نباش یهو حرف میزنه
هیچ بهش فک نکن
تو کار خودتو بکن کتاب بخون حرف بزن داستان بگو
پسرمنم زیادکلمه نمیگ بابا،ماما،دده، داداش،آب،عدد دو،ده،میگ،کاکا
میگ،وقتی هم بهش میگم پسرمن کیه،دستشوبالامیبره،میگ من،باهاش همینارومیگ توخونه باهاش حرف بزن،فیلم چندتادانلودکن،بچه هایی ک حرف میزنن،یادمیگیره،کلمه بگ پس نگران نباش
عزیزم چرا نگران مهم اینه که حرف میزنین قرار نیست که همه بچها مثل هم باشن یکی زود را رفتنو یاد میگیره یکی زود حرف زدن مهم اینه که بتونه حرف بزنه کم کم یاد میگیرن ، وقتی حرف بزنن اونموقع شاکی میشیم که چقد سوال میکنن 🤭
پسر من هم بای بای بلده بکنه کسی میبینه دست بلند میکنه به جای سلام به داداشش میگه دادا بابا هم میگه دیگه به قول شما کلمه معنا دار نمیگه شاید فعلا زود باشه یارو هست ۳سالشه هنوز هیچی نمیگه
بایبایمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.