۳ پاسخ

من دخترم تازگی سرما خورد این داروهاش بود همه رو یادداشت کردم گفتم شاید به درد کسی خورد. شما ده کیلوه بچتون یکم بیشترش کنید. من پلارژبن روزی 3 بار هربار دونیم سیسی میدادم

تصویر

دختر من همین وزن ۳سیسی هر ۸ساعت
اول خرداد بردم دکتر داد

مثلا 3 سیسی

سوال های مرتبط

مامان شاهان🤎و نینی🧸 مامان شاهان🤎و نینی🧸 ۱ سالگی