۳ پاسخ

شربت پلارژین بده هر ۸ ساعت ۵ سیسی
شربت پدی کافم میتونی بدی برای گلو دردو ایناس
هر سری دیان مریض میشه دکترش مینویسه اونم هر ۱۲ ساعت ۲ و نیم سیسی میتونی بدی
اگ خس خس سینه داره ، و برای راحت تنفس کردنشم ساشه ی ایروکاست خوبه با آب میتونی قاطی کنی بهش بدی

وای بچه 😔 بینی شو حتما پاف بزن . پلارژین خوبه .شربت استامینوفن کوریزان هم خوبه .من شربت سرماخوردگی هم میدادم ب بچم.
مایعات هم زیاد بده ک سریعتر از بدنش خارج بشه .سوپ بدون رب و ادویه ک گلوش رو نسوزونه بهش بده

کوریزان بهتره
۱ و نصفی بده
ولی اگه گلوش درد می‌کنه احتمالا عفونت داره

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری