شربت پلارژین بده هر ۸ ساعت ۵ سیسی
شربت پدی کافم میتونی بدی برای گلو دردو ایناس
هر سری دیان مریض میشه دکترش مینویسه اونم هر ۱۲ ساعت ۲ و نیم سیسی میتونی بدی
اگ خس خس سینه داره ، و برای راحت تنفس کردنشم ساشه ی ایروکاست خوبه با آب میتونی قاطی کنی بهش بدی
وای بچه 😔 بینی شو حتما پاف بزن . پلارژین خوبه .شربت استامینوفن کوریزان هم خوبه .من شربت سرماخوردگی هم میدادم ب بچم.
مایعات هم زیاد بده ک سریعتر از بدنش خارج بشه .سوپ بدون رب و ادویه ک گلوش رو نسوزونه بهش بده
کوریزان بهتره
۱ و نصفی بده
ولی اگه گلوش درد میکنه احتمالا عفونت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.