۷ پاسخ

۱۲نه باید روز ۱۴ ازمایش بدی

بی بی چک نشون میده دیگه

برا من روز ۱۲ آزاد سازی بیبیچک زدم هاله انداخت
ازمایش دادم مثبت شد

بزنی هم مثبته فک کنم نشون‌میده

من امروز روز ۱۳,بودم تستم منفی شد 😭😭

چون آمپول آزاد سازی زدی فک کنم تا ۱۴روز کامل نشه مثبت کاذب نشون میده

تا ۱۴ روز بعد از ازادسازی ممکنه منفی یا مثبت کاذب نشون بده عزیز تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودی🥹 مامان نخودی🥹 هفته چهاردهم بارداری