۱۲نه باید روز ۱۴ ازمایش بدی
بی بی چک نشون میده دیگه
برا من روز ۱۲ آزاد سازی بیبیچک زدم هاله انداخت
ازمایش دادم مثبت شد
بزنی هم مثبته فک کنم نشونمیده
من امروز روز ۱۳,بودم تستم منفی شد 😭😭
چون آمپول آزاد سازی زدی فک کنم تا ۱۴روز کامل نشه مثبت کاذب نشون میده
تا ۱۴ روز بعد از ازادسازی ممکنه منفی یا مثبت کاذب نشون بده عزیز تحمل کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.