خانوما ۷ هفته باردارم چرا اینقدر سرگیجه دارم 😭

۳ پاسخ

بخاطر کم خونیه هورمونات ب هم خورده

شاید زیاد حرصو جوش و فکر میکنی
ازمایش چکاب بده ببین کم خون چربی قندت بالا پایین نیست

قند خون و فشارتو چک کن عزیزم

سوال های مرتبط