۴ پاسخ

عزیزم برو دکتر برات سرم بنویسه

از فشار پایین هست منم همینطوری بودم
قندم میوفتاد کم خونی هم داشتم

فشارخون بالا و پایین میشه از اونه
منم همینجور بودم
ولی حتما قرص و مکمل ها رو بخور از کم خونی نباشه

شاید فشارت پایینه

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو 💕 مامان سلنا کوچولو 💕 ۱۵ ماهگی