خوبه
ولی برای وزن گیری معمولا در ماه آخر دکتر میگه پروتئین بخورین،
گوشت سفید: مرغ، ماهی شمال
مغزیجات مخصوصا بادام درختی
منم رفتم ۳۱هفته۳روز رفتم ۱۵۷۰بود به منم کفت خیلی کمه ریزه حالا مونده فردا برم دکترم ببینم چی میده بهم
اگر کمه لیدی میل بخور با شیر ی هفته
منم تو ۳۲ هفته و دوروز ۱/۷۰۰ بود دکترا گفتن کمه
نه خوبه
مال منم همینقدر بود توی ۳۱ هفته. الان شده ۳۵۰۰ .
رستم پهلوون که قرار نیست بزایی.
اره به خوراکت برس وزن میگیره من ۲۹ هفته ۱۱۰۰ بود تو یه هفته یعنی ۳۰ هفته شده بوده۱۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.