ولچ مثبت هس
ازمایشت مشکوک بود پنج بود ولی خب زود رفتی ازمایش دادی باید میذاشتی چند روز بگذره بعد ازنایش میدادی بهتر بود
حتما ازمایش برو چون واقعا مثبتی این خیلی پررنگه
هیلدا حس میکنم بارداری اون موقع گفتی بتات پنج بود حتما لقاحت دیر گرفته چون بتا پنج هم مشکوکه برو ی ازمایش بده بیا خوش خبر باشی عزیزدلم😍
عزیزم مثبته الان برو آزمایش بده
منم سر پسر اولم مثبت شد دوبار آزمایش دادم منفی شد نزدیک یماع بعد آزمایش دادم مثبت شد صبر کن بارداری با آزمایش زود نشون نمیده ولی بی چک چرا
مثبته و بچتون دختره
مارک مدیکور هم دیگه بهش نمیشه اعتماد کرد هاله الکی میندازه ...ولی تست شما مثبته عزیزم
عزیزم من رفتم بی بی چک قبلی تو دیدم واقعا مثبتی چون روژان خطا نمیده
کی آزمایش دادی؟
به نظر من بارداری
فقط به یه آزمایشگاه دیگه برو حتما
به آزمایشگاه قبلی نرو
این محاله کاذب باشه 😍
اره هر مارک بی بی بزنی مثبت باشی دیگه مثبت هستش.شاید زود رفتی آزمایش دادی بزار بگذره بعد برو
مبارکه
ولی اینم مثبته مبارکه ✨
عزیزم تو خلمله ای چرا باور نمیکنی ، لقاح دیر گرفته ازمایش نشون نداده
روژان
چه بی بی قشنگی مبارکت باشه
مبارکهههههه
اگر مثبت باشی با هر بیبی بزنی نشون میده
مثبته عزیزم😍
مبارکه
مثبته عزیز مبارکه
من همین زدم درست یود
این که مثبته دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.