۲ پاسخ

نه عزیزم هیچ شیر خشکی صرفا یبوست یا اسهال نمیاره مهم اینه که به بچت بسازه یعنی باهاش مدفوعش اوکی باشه و وزن بگیره ، من شیر نان میدم بچم و تا الان هیچ مشکلی نداشته باید امتحان کنی ببینی بهش میسازه یا نه

معمولاً یبوست داشته چون سنگینه
ولی شاید به بچه‌ی شما بسازه

سوال های مرتبط

مامان آنیا جون مامان آنیا جون ۹ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان پناه 🥹 مامان پناه 🥹 ۴ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی