اره پسر من یبوست گرفت باهاش
نه من میدم شکمش خوب کار میکنه روی یک بار مدفوع میکنه
من میدادم خوب بود اصلا یبس نشد عالی هم وزن میده بهشون
نه دختر من اوکیه باهاش
برا دختر من که اوکی بود
دختر من ک یبوست کرد
گیگوز میدم
همون نانه فقط چرب تر
آره فک کنم
پسرم از اول همینو میخورد الان تازگیا انگار یبوست شده
اولش نه ولی بعدش آورد الان اپتامیل میدم
الان از دیروزصبح تا الان مدفوع نکرده بچم
هفته اول واسه دخترم اورد بعدش اوکی شد
هم یبوست اورد هم مدفوعش بوی خیلی بدی میداد جوری که واقعا حالم بد میشد
نه واسه دختر من که نیاورد
بره پسر من ک نیاورد
سنگینه بیومیل بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.