مامانا شیرخشک تروویتال یبوست میاره؟

۳ پاسخ

نه اوکیه

نه من ۲ ماه دادم اوکی بود

من بچه م‌میخوره البته کنارش براش کولیک ورفلاکس هم دارو میخوره ولی یبوست نیست مدل ای ارمیخوره

سوال های مرتبط

مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی
مامان پناه 🥹 مامان پناه 🥹 ۴ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۹ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۹ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ ماهگی
مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۲ ماهگی