مامانا راسته میگن شیرخشک اپتامیل یبوست میاره؟

۱۰ پاسخ

من اپتامیل ک دادم تند تند پوشکشو عوض کردم بیرون روی شدید گرفت

به بچه من نساخت یبوست گرفت دیگه بچه با بچه های دیگه فرق داره

البته برا پسر من دلدرد شدید ویبوست شد

بلهههههه

بچه ها اکثرا همینجوری هستن شکمشون هر چند روز کار میکنه چون دارن و ن میگیرن
من کنارشیرخودم آپتامیل میدم یبوست نیست ولی هر دو یا سه روز در میون کار میکنه

من دارم به دخترم اپتامیل میدم یبوست نداره.یه روزدرمیون شکمش کارمیکنه

هر بچه ی چیزی بهش میسازه

واسه هر بچه ای یچیزی سازگاره

باید به بچه بسازه

من نان شنیدم.

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۹ ماهگی
مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی