۴ پاسخ

اول گیگوز میدادم.با اون بعد یه مدت یبوست گرفت
الان ببلاک کامفورت میدم

نان به دختر دادم یبوست شد
الان بیومیل میدم

من هروقت چه قبلا به دخترم چه الان به پسرم نان دادم یبوست شدن

هربچه ای یجوره
دختر من اول آپتامیل
بعد نان
البته الان دارم نان کامفورت بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان پناه 🥹 مامان پناه 🥹 ۴ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۹ ماهگی
مامان آنیا جون مامان آنیا جون ۹ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۲ ماهگی