نه پایین نیست
نه
بچتون پسره
حالا چرا اخی؟
وقتی شکم بزرگ و سنگین میشه اینجوری به نظر میرسه
طبیعیه خب
اگر پایین باشه خطر داره مگه بچه ها مال من پایین
ن باباکجاش پایینه
خداروشکر کی بایدبرم سونو ک وزن بچمو بدونم؟دکترننوشته اخه
نه عادیه عزیزم نگران نباش
شکم من پایین تره
منم شکمم اینجوریه منتهی تیز تر🫠
واقعا؟پایین نیومده؟خیلی میترسم زایمان زود رس داشته باشم😔
نه خوبه
خیلی نگرانم😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.