خانوما حس میکنم شکمم اومده پایین اره؟

تصویر
۱۳ پاسخ

نه پایین نیست

نه
بچتون پسره

حالا چرا اخی؟

وقتی شکم بزرگ و سنگین میشه اینجوری به نظر میرسه
طبیعیه خب

اگر پایین باشه خطر داره مگه بچه ها مال من پایین

ن باباکجاش پایینه

خداروشکر کی بایدبرم سونو ک وزن بچمو بدونم؟دکترننوشته اخه

نه عادیه عزیزم نگران نباش

شکم من پایین تره

تصویر

منم شکمم اینجوریه منتهی تیز تر🫠

واقعا؟پایین نیومده؟خیلی میترسم زایمان زود رس داشته باشم😔

نه خوبه

خیلی نگرانم😔😔

سوال های مرتبط

مامان راهین کوچولو مامان راهین کوچولو ۶ ماهگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی