نه بابا خیلی زود رفتی من ۱۰روز از موعدم گذشت رفتم آزمایش دادم فهمیدم حاملم بعدش یک هفته بعدش رفتم برا ساک بارداری دقیقا ۶هفته بودم ۸هفته هم رفتم برا تشکیل قلب
بعد چند. وقت اقدام باردار شدی عزیزم؟
نه نیست نگران نباش
عزیزم خیلی خیلی زودههههه
برای هر کاری ،برای پرونده باز کردن سونو رفتن هیچی معلوم نمیشه اونجوری باشید وایسی تا ۷،۸ هفتههه
ن زوده رفتی
خارح رحم باشه توی سونو معلوم میشه .
وای خیلی زود رفتی دختر معلومه دیده نمیشه ده روز دیگه برو ب نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.