تو هفته های اول دور از جون ممکنه سقط بشه البته تو ۱۲هفته ای
برو دکتر خطر ناکه اگر شدید بشه
بهداشت گف قرص سفیکسیم ۴۰۰ بخورم ب نظرتو اشکال نداره؟
نه دکتر بهت دارو نیده نگرا نباش
نه عزیزم خیل شایع هستش توو بارداری یا اوایل بارداری برو دکتر با دارو سریع رفع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.