نه خطرناکه باید دارو مصرف کنی
من دارم
دارو مصرف میکنم قرص میخورم شبی یکی
دیروز ازمایشم بردم گفت خیلی کم شده یه ورق قرص دیگه بخورم خوب میشم🤷♀️🤦♀️
نه باید دارو بخوری تا درمان بشه خطر داره
اره پیش میاد ولی باید درمان کنی و تحت کنترل باشه
ن عزیزم باید دارو مصرف بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.