بعضی وقتا عادیه ولی به دکترت هم بگو
اره عزیزم
شماها بچه های آرومی دارین ماشاالله
ولی از من تکون نمیخوره یکباره هم تکون میخوره مرتب که فقط بدو برم دستشویی
برا منم امروز کم حرکت شده
چند روزی یکبار یه وول کوچولو میخوره
ولی در طول روز انگشتای دستشو طرف چپ شکمم حس میکنم
کلا از ۳۳ هفته به بعد میگن هوشیارتر میشن
عزیزم به خاطر اینکه جاش کم شده فقط وول میخوره
برای منم کم شده بیشتر انگار اروم تکون میخوره و وول میخوره
بله کمتر شده جاشون حتما تنگه نمیتونن مثل قبل حرکت کنن
واسه منم دو روز تکون نمیخورد و در حد نبض بود فقط
رفتم پریشب بیمارستان همه چی اوکی بود
نگران نباش😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.