۵ پاسخ

اینو گرفتم فک کنم 700ایناشد

تصویر

ماستلا
پکش گرفتم 8تومن اواخر مهر یا اوایل بهمن
شامپو سرو بدن
لوسیون بدن
ضدآفتاب
و کیفش شد 8تومن

من به دکترش گفتم بیبی فرست نوشت
قیمتشو یادم نیست

من ایروکس گرفتم
راضیم فکر کنم چهارصد خورده ایی بود

من هیچ بیرون نمیرم زیر آفتاب اینا بچم جمعه رفتیم شیر خوارگان یکم موندیم حیاط گرما زده شد افتظاح

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی