۶ پاسخ

بیرونی براش دوتا بیلر گرفتم یکی جین با بازی آستین بلند سفید، یکی نسکافه ای با تیشرت سبز پاستیلی، با تیشرت شلوارک جین،باید جوراب سفیدم بگیرم وقت نکردم

تصویر

چ ناز شده دخملت ماشاالله 🩷

براش چند دست لباس گرفتم این یکیش

تصویر

من امروز میخوام ببرمش آتلیه عکاسی عید با لباسای جدیدش

هیچی فقط خودم خریدم دیروز🤣🤣
خودمم مهمم تا اون

ماشاالله 🧿😍
ی ست گرفتم براش امروزم باز برم خرید برا خودمو بچم

سوال های مرتبط