۵ پاسخ

من بیلر و بادی و سرهمی و هد بند و جوراب
ی دست پیراهن شلوار
ی دست سه تیکه هم تو سیسمونی داشت

من اینو گرفتم😁😁😁

تصویر

من پارچه گرفتم دو دست مجلسی میدوزم براش دو دست تو خونه ای دوختم

بیلر گرفتم من

هیچی نخریدم کدوم عید طفلی بچه هامون 😔

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی