۵ پاسخ

منکه همه چی دادم بهش خداروشکر به هیچی حساسیت نداشت

بله 5روزع دکترش گفتن

آره عزبزم

اره سه روز میدم بعد ماده جدید میدم

آره حداقل دوسه روز بهش میدم اوکی بود همیشه میدم

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی