۳ پاسخ

اوایل که کمکی شروع کردم گرفتم
هر سه روز یه چیز جدید معرفی میکردم
روز اول فقط همون چیز و پوره میدادم
روز دوم میریختم توی فرنی
روز سوم با یه چیز که قبلا تست کرده بودم تست میکردم یا دوباره با فرنی میدادم


الان دیگ اونطوری تست نمیگیرم وقتی یه چیز جدید معرفی میکنم بهش اول اینکه دوتا چیز و با هم معرفی نمیکنم دونه دونه بهش میدم
بعدم حواسم هست حساسیت میده یا ن

ولی اگر بخوای بگیری باید سه روز فقط همون ی غدارو بدی بدون اضافه کردن چیزی

من نمی‌گیرم

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام و نینی مامان آقا رهام و نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 ۹ ماهگی