ناهار چی گذاشتین واسه بچه هاتون

۶ پاسخ

غذای خودمون رو میخوره همون

کتلت.

ما امروز شیر برنج خوردیم .

برای هممون کته و میرزاقاسمی پختم دخترم با اینکه دوسش داشت چند تا قاشق بیشتر نخورد چون گشنش نبود

توپک پنیری

سوپ‌گداشتم

سوال های مرتبط

مامان ناقلا مامان ناقلا ۳ سالگی
مامان 🎀دخترخانوم🎀 مامان 🎀دخترخانوم🎀 ۴ سالگی
مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان lian مامان lian ۴ سالگی