۶ پاسخ

مال دختر منم بذره اینجوری شده ولی خب میوفتن دیگه

دندون جلویی بالایی بچه منم بخاطر خوردن آبنبات چوبی لب پر شده.اشکال نداره،دندون دائمیش نیست که.۶ سالگی میفتن

عب نداره حساس نشو اینا دندونایه شیری هستن فقط مراقب باش بیشتر نشه

خیلی لب پر نیس
دکتر هم کاری نمیکنه
میتونی بزرگ تر که شد مثلا ۵ سال و همکاری کرد ببری دندون پزشک این شکستگی رو ترمیم کنه
که سال بعدشم میفته

یعنی چی متوجه نشدم

وای ن چقد بده گناه دارن

سوال های مرتبط

مامان کیان🤱🧡 مامان کیان🤱🧡 ۲ سالگی