من از انومالی دیگه نرفتم سونو فقط دو باری رفتم بهداشت صدای قلبشو شنیدم.... سونوی بعدیم ۳۲ هفته است.... از ۱۸ هفته تا ۳۲ هفته خیلیه دیگه 😂
من حالت تهوع داشتم والا امروز همش دارم استفراغ میکنم میترسم
میگم من استفراغ دارم امروز اشکال ندارع
یعنی امروز مشخص نیست
میگم در 13 هفته جنسیت مشخصه
چقدر خوبه انقد ذوق داری🥲😍
من 13 هفته هستم امروز باید برم سونو آن تی
پسره یا دختر بچتون
چند هفتی شما ها
من امروز یواشکی رفتم سونو هم دیدمش هم صدای قلبشو شنیدم شوهرم بفهمه پ..ا.ر..م. میکنه 😂😂😂
بابا خب خیلی فاصله س لعنتی بین دوتا سونو من نمیتونم تحمل کنم😕🥲🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.