۵ پاسخ

وااااای نگو، برا من ۱۰ روز مونده، با این ک یبار ۱۵ هفته هن رفتم دیدمش، دلم براش ی ذره شده

این که خوبه از انتی تا آنومالی چهار پنج هفته اس از آنومالی تا سونو رشد 28 الی 32 هفته دیگه سونو نداری

منی ک انومالیم با سالگرد ازوداجم یکیه چه کنم😂

واي منم يك هفته ديگه خيلي دير ميگذرهههههه😑

ای جانم 🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🤍🥹 مامان هدیه خدا🤍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی