وااااای نگو، برا من ۱۰ روز مونده، با این ک یبار ۱۵ هفته هن رفتم دیدمش، دلم براش ی ذره شده
این که خوبه از انتی تا آنومالی چهار پنج هفته اس از آنومالی تا سونو رشد 28 الی 32 هفته دیگه سونو نداری
منی ک انومالیم با سالگرد ازوداجم یکیه چه کنم😂
واي منم يك هفته ديگه خيلي دير ميگذرهههههه😑
ای جانم 🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.