من میگم کاش میشد یه دستگاهی چیزی کرایه کنم هرروز تو خونه صدا قلب بشنوم خیالت راحت باشه
منم
۱۰ هفته دادم
تا ۱۲ هفته چطوری صبر کنم
لکه بینی هم دارم😊😭😭
اره واقعا
اره راست میگی حالا من حامله بودم میگفتم کاش یه چیز بود وصل میکردم به خودم هر لحظه بچمو میدیدم
دقیقااااا
خصوصا این روزا منم واقعا نیاز دارم برم ببینمش همش :))
از پایین باید گوشی بهشون بدیم هر روز زنگش بزنیم تصویری 😅😂😂😂😂
دقیقا ولی سونو زیاد هم خطر داره
دقیقا🤣🥲
من میگم کاش میشد تصویری زنگ زد دیدشوون😂🤣
آخی😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.