کاش میشد هر هفته سونو داد

۸ پاسخ

خب گلم اگه برای صدای قلب میتونی یه گوشی معاینه دکتری تهیه کنی وصدلی قلبش و گوش کنی البته باید ۱۸ هفته باشی

دقیقااا 🫠

از ۱۸ هفته اینا میتونی بهداشت صدا قلب گوش بدی اینطوری آدم از نگرانی در میاد 🙃🙃💚

دستگاه سونو گرافی میزاشتیم خونمون وصل میکردیم تلوزیون هر دیقه نگاش میکردم😂

کاش یه دوربین مخفی توی شکمم بود هرموقع نگران و دلتنگ میشم نگاش کنم 🥹😄

😆😆😆😆😆😆😆

اخ گفتیییی😄😄😄😄

اخ گفتی😂

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری