۸ پاسخ

۲۸هفته سونووزن

من کع یعد انومالی ۲۰هفته رفتم
شاید ۲۴هم برم نگرانم همه اش

واای منم دلم میخواد دوباره ببینمش

نه عزیزم تا ۳۰ هفته سونویی نیس

اره 31 هفته انشالله سنو وزن و بارداری

والا منم دلم میخواد برم آخر این هفته میرم ببینم چقد رشد کرده

اووووه شماكه تازه انومالي رفتي من چي بگم از١٩هفته تا الان نديدمش
سونو بعدي وزن كه بستگي به دكترت داره از٢٨تا٣٤هفته ميگن
مال من٣٢هفته مينويسه

نه عزیزم فعلا که نیست

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد