مامانا وقتی بچه خوابش می‌بره چجوری آروغ بگیرم ؟حتما باید بگیرم ؟؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید شما سزارین اختیاری شکم اول بودید؟ دکتر تو پرونده دلیلی نوشت براش؟؟ بیمه قبول کرد؟
هزینتون چقدر شد ؟

من تو خاب اروغشو میگیرم.حتما بگیر

سمت راست بخوابونش.۱۰ دقیقه.

سوال های مرتبط