۵ پاسخ

پسر منم با وزن ۲۹۵۰ بدنیا اومد، دوماهگیش ۶۲۰۰ بود
دکتر گفت عالیه

رنج نرمال رو نمیدونم عزیزم ، جانا ۲ ماه و ۷ روزگی ۵۸۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه ، ببین دکترش چی میگه

عالی
پسر من با وزن 3100به دنیا اومد دو ماهگی پنج کیلو بود

پسر منم 2800 دنیا اومد دو ماهگی 5 بود
ولی حس میکنم کمه امروز براش شیر خشک گرفتم کمکی بدم

آره عزیز عالی بوده
دختر منم 2800 بدنیا اومد ، دو ماهگی 4800 بود دکتر گفت عالی

سوال های مرتبط