پسر منم با وزن ۲۹۵۰ بدنیا اومد، دوماهگیش ۶۲۰۰ بود
دکتر گفت عالیه
رنج نرمال رو نمیدونم عزیزم ، جانا ۲ ماه و ۷ روزگی ۵۸۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه ، ببین دکترش چی میگه
عالی
پسر من با وزن 3100به دنیا اومد دو ماهگی پنج کیلو بود
پسر منم 2800 دنیا اومد دو ماهگی 5 بود
ولی حس میکنم کمه امروز براش شیر خشک گرفتم کمکی بدم
آره عزیز عالی بوده
دختر منم 2800 بدنیا اومد ، دو ماهگی 4800 بود دکتر گفت عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.