عزیزم حتما برو دکتر ببین چه مشکلی هست که پریود نشدی شاید به بارداری ربط داره، سرخود یه چیزی نخور که بد باشه برات
عزیزم برو دکتر زنان
انشاالله ماه دیگه بارداری عزیزم
عیب نداره آجی ماه دیگه اقدام کن اصلا هم ناراحت نکن خودتو
تخم شوید دم کن بخور عالیه
عیبی نداره فدا سرت انشالله به وقتش
اشکال ندارد نفس ماه بعد منم ماه پیش اینجوری بودم
گرمیجات چای زعفرون پونه بابونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.