۷ پاسخ

عزیزم حتما برو دکتر ببین چه مشکلی هست که پریود نشدی شاید به بارداری ربط داره، سرخود یه چیزی نخور که بد باشه برات

عزیزم برو دکتر زنان

انشاالله ماه دیگه بارداری عزیزم

عیب نداره آجی ماه دیگه اقدام کن اصلا هم ناراحت نکن خودتو

تخم شوید دم کن بخور عالیه
عیبی نداره فدا سرت انشالله به وقتش

اشکال ندارد نفس ماه بعد منم ماه پیش اینجوری بودم

گرمیجات چای زعفرون پونه بابونه

سوال های مرتبط

مامان م.ن.م مامان م.ن.م هفته هشتم بارداری