۶ پاسخ

شیر خودت و بزن جایی ک زخمه خییلی اثرش بیشتره تا کرم شقاق برای من ک اینجوری خوب شد

ازشیر خودت بدوش با انگشت بمال به نوک سینه ت
بهت قول میدم با چند دفعه انجام دادن اثری از زخم نمیمونه

کرم شقاق

هیچی خوبت نمیکنه
الی کرم شقاق
من سینره زدم خوب بود
ولی هردفعه باید بشوری بعد شیر بدی

کره حیوانی بزن خوبه

کرم شقاق سینه

سوال های مرتبط