۱۵ پاسخ

دماغشو بگیر نمیتونه نفس بکشه ول میکنه

واکنش نشون نده یا اخم کن

دقیقا ۱۱ ماهش بود دیگ نتونسم بدم😁بخاطر همین کار

توأم گازش بگیر🤣🤣🤣 چشم در برابر چشم🤣🤣🤣

منم اینطوره شبا از خودم میدم بهش وقتی خوابه سینمو نمیبینه ولی وقتی بیداره گازم میگیره و بهم میخنده 😂😂😂

دوره خودشو داره حالا اگه گاز گرفت واکنش نشون نده یااینکه یکم بینی‌شو بگیر

اصلا واکنش نشون نده
بعد تو مرحله دندون در آوردن معمولا گاز میگیرن باید تحمل کرد
مادرشوهرم میگفت بچه رو بزن بذار یاد بگیره گاز نگیره🤨

بچه ی من اوایل 6 ماهگی گاز می‌گرفت و از شیر گرفتمش.. چقدر توان‌ داریم که این درد هم تحمل کنیم

دخترم خییلی کم سینه میگیره اونم تو خواب . دیشب سینه گذاشتم دهنش امتحانی . گاز گرفت کشید با لثه هاش . منم گفتم دیگه بهت نمیدم شیرخشک بخور👹🤣🤣

اولشه تازه

واااای پسر منم چن روزه شدید گاز میزنه ک جیغم میره رو هوا تصمیم گرفتم شیر خودم بگیرم فقط خشک بدمش نوک سینه هام خیلی درد میکنه😪😪من ک جیغ میزنم اون غش غش میخنده🙄

فقط عکس العمل نشون نده😬

فوتش کن ول میکنه

من چند بار گاز گرفت یادش رفت چون واکنش نشون ندادم

من هروقت گازم میگیره بهش میگم مامانی گاز نمیگرن مامانی نام نام میده 😂

سوال های مرتبط