من گاهی میدم
مخصوصا اگر مهمونی باشیم
نه
اره من کلا هم همه بهم کفتن همه چیز بهش بده والی بد غذا میشه الانم غذای سفره میخوره
کم نمک و فلفل ادویه ام فقط زردچوبه و دارچین میزنم اینجوری یکم بش میدم
از هشت ماهگی میدم اما هرچیز نه مثلا برنج یه قاشق غذاخوری نهایت اونم باز نمیخوره یا داخل مرغ که پخت قبل سرخ کردن میدم خورشت ها فقط گوشت یا حبوباتشو بر میدارم براش
من نمیدم راستش
کلا که غذای غیر سوپ نمیخوره
براش حکم بازی داره
بعد نمک و فلفل و اینا داره غذامون نمیدم بهش تا یه سالگی
در خیلی حد کم میدم مثلا اگه سیب زمینی داشته باشه یا گوشت گوسفندی یا مرغ داشته باشه تو دست له میکنم میدم
خواهرشوهرم گفت بده که کم کم به غذای سفره عادت کنه
من دخترمو تا الان ندادم یکبار دادم خیلی یبوست شد دیگه ندادم
بعضی غذاها که ضررنداشته باشن رومیدم بهش
اره غذاهایی ک بشه داد رو من میدم
بله من از چهارماهگی دارم میدم
نه زوده زیر یکسال ندید
اره در حد کم
مثلن مرغ داشته باشیم از مرغش میزارم دهنش
برنج اونو نرم تر میزارم از مال خودمون نمیدم
بله میدم
منكه هنوز نه
بله من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.