مامانا ازچند وقت ب بچه هاتون غذای سفره دادین

۱۵ پاسخ

دکترتیام به من از۴ماهگی گف کمکی وشروع کن گلم من روزای اول جهت آشنایی وتست کردن موادبهش خیلی کم میدادم مثلا ازاول گف با حریره شروع کن روزاول درحددوتا قاشق کوچیک روزدوم ۳تاش کن روزچهارم چهارتا بعدش گف چیزای دیگه روتست کن اگه واکنشی نشون نداد کم کم بروسراغ سوپ وبقیه غذاها

من از ۵ماه غذایی سفره دادم چون اصلا فرنی و حریره بادام نمی‌خورد

۸ ماهگی
از ۴ غذا دادمش

دختر من هرچی‌براش درست‌میکنم‌نمیخوره علاقه به غذای سفره داره همش‌میترسم بخوره

من بعضی وقتا میدم بهش

من دخترم نه ماهش تازه تموم شده هنوز بهش غذا با برش ایمن ندادم ک خودش بخوره ..میترسم تو گلوش بمونه ...شما تو این سن ب بچتون برش ایمن غذا دادین؟؟

سیب زمینی سرخ کرده بهش میدم دوست داره ؛ولی ب اندازه

منم از نه دارم میدم..با نمک کم و بدون فلفل..خودم براش پلو و سیب زمینی و هویچ یا پلو و خورشت له میکنم با انگشت بهش میدم

من بچم الان ۵ماهه اعتصاب شیره و غذا هم هر چی پختم نخورد
غذای سفره یکم دادم خورد
الآنم کم بهش میدم البته ک همینم نمیخوره

از یک سال عزیزم

یکسال به بعد باید بدی

زیر یک سال غذای سفره به خاطر نمک و ادویه ممنوعه هرچند کم نمک باشه

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo

از یه سالگی باید بدی

من از نه دارم میدم اما خیلی کم در حد آشنایی با غذای سفره وگرنه غذای اصلیش رو هرروز جدا درست میکنم براش

سوال های مرتبط

مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی