لیکواپ میدم باوبتامین دی که دکتربراش نوشت
قرص ویتامین دی ۵۰۰۰۰ ماهی یه بار
هیچی نمیدم خوراکشون خوبه
ا د روزی ی سیسی
من ویتامین د میدم
پسرم پاهاش دردمیکرد بردم چکاب وازمایش
مشخص شدویتامین دش کمه بااینکه اد مرتب میدادم و خوراکشم خوبه
دکتربراش قطره اد هفته ای یبار و شربت لیکوزینکم داد
😅منکه هیچی نمیدم
هیچی والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.