۷ پاسخ

لیکواپ میدم باوبتامین دی که دکتربراش نوشت

قرص ویتامین دی ۵۰۰۰۰ ماهی یه بار

هیچی نمیدم خوراکشون خوبه

ا د روزی ی سیسی

من ویتامین د میدم
پسرم پاهاش دردمیکرد بردم چکاب وازمایش
مشخص شدویتامین دش کمه بااینکه اد مرتب میدادم و خوراکشم خوبه
دکتربراش قطره اد هفته ای یبار و شربت لیکوزینکم داد

😅منکه هیچی نمیدم

هیچی والا

سوال های مرتبط