کیا عاشقشن؟🫠🫠🫠

تصویر
۱۸ پاسخ

من برعکس خیلی بدم میاد
قبلا خیلی دوس داشتم سر بچها ویار حالم بد میشد هنوزم بدم میاد

من نهایت ۳تا دونه توخورشت میتونم بخور😬

آبجیم دوس داره خییلی
منم بدم نمیاد ولی بادمجون رو ترجیح میدم😃

خاصیت داره من بخورم تمام بدنم دونه میزنه

من بخطر اینگه همسر و پسرم نمیخورن کلا نمیخرم وگرنه خودم دوست دارم

ولی عجیب گرون جا ی ما کیلو ۲۰۰😢

میمیرم براشاااااااا😍😍😍🥲🥲

وای من عاشقشم😍😍

معتادشم 😋😋😋

عاشقشم

من همیشه از زاهدان چن کیلومیگیرم باگوجه ،،،توخورشت میریزم

منم، الان خیلی گرونه

کیلو چند گرفتی

شوهرم دوس نداره خودم عاشقشم

عجیب دوسش دارم😋

شوهرم خیلی دوس داره خودمم بدم نمیاد😋

زمستون و پاییز ولم کنن فقط خورشت بامیه درست میکنم😍انقد دوس دارم

من😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهند تو دلی مامان مهند تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری