من برعکس خیلی بدم میاد
قبلا خیلی دوس داشتم سر بچها ویار حالم بد میشد هنوزم بدم میاد
من نهایت ۳تا دونه توخورشت میتونم بخور😬
آبجیم دوس داره خییلی
منم بدم نمیاد ولی بادمجون رو ترجیح میدم😃
خاصیت داره من بخورم تمام بدنم دونه میزنه
من بخطر اینگه همسر و پسرم نمیخورن کلا نمیخرم وگرنه خودم دوست دارم
ولی عجیب گرون جا ی ما کیلو ۲۰۰😢
میمیرم براشاااااااا😍😍😍🥲🥲
وای من عاشقشم😍😍
معتادشم 😋😋😋
عاشقشم
من همیشه از زاهدان چن کیلومیگیرم باگوجه ،،،توخورشت میریزم
منم، الان خیلی گرونه
کیلو چند گرفتی
شوهرم دوس نداره خودم عاشقشم
عجیب دوسش دارم😋
شوهرم خیلی دوس داره خودمم بدم نمیاد😋
زمستون و پاییز ولم کنن فقط خورشت بامیه درست میکنم😍انقد دوس دارم
من😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.