خانمها دردسینه تواقدام برای چیه؟

۶ پاسخ

من شانس ندارم زود بارداربشم شوهرم خیلی ضعیف کل فامیلای شوهرم وخودمون باردارشدن فقط من توفامیل بچه ندارم یه جورایی شرمنده وافسرده شدم

نمیدونم چرامیرم تواقدام سینه هام بلندمیشه درد

از کیست هست منم عین شما هستم

تغییرات هورمونی یا بارداری

اخه کیست سینه هم دارم

بیشتر نشونه بارداریه

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مام امیرارسلان مام امیرارسلان قصد بارداری