من شانس ندارم زود بارداربشم شوهرم خیلی ضعیف کل فامیلای شوهرم وخودمون باردارشدن فقط من توفامیل بچه ندارم یه جورایی شرمنده وافسرده شدم
نمیدونم چرامیرم تواقدام سینه هام بلندمیشه درد
از کیست هست منم عین شما هستم
تغییرات هورمونی یا بارداری
اخه کیست سینه هم دارم
بیشتر نشونه بارداریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.