۹ پاسخ

بنظرم سرکلاز کن هفتت پایینه راحته
من نکردم مجبور شدم هفته ۱۹سرکلاژ کنم

مال تو خیلی خوب بوده مال من ۱۶ هفته ۷ بود دهانه سرویکسم

ن عمل راحتیه اصلا متوجه نمیشی دو هفته استراحت میکنی بعذشم کارا روزمرت میکنی خیلیا واس همین استراحت مطلقع حاضر نشدن سرکلاژ بشن وپشیمون شدن

من ۳۰ بودم ۱۵ هفته رفتم ۲۹ شده بودم گفت شیاف بزار استراحت کن نیاز به سرکلاژ نداری

منم 32بودم دکترم گفت خوبه

آنومالی مجدد بررسی میشه
رعایت کنین تا اون موقع

ی خانومه بود تو مطب ۳۲بود سرکلاژ کرد دکترم بش گفته بود ایطور خبالت راحت تر منم ۲۹بودم سزکلاژ کزدم

بنظرم با یه دکتر دیگه ام مشورت کن من نکردم اعتماد کردم ضرر کردم

مگ باید چند باشه
منم میخوام ۳ هفته دیگ برم انتی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری