امیدی به رشدش هست؟ ❤️‍🩹

تصویر
۱۷ پاسخ

وقتی کیسه زرد تشکیل شده دیگه جای نگرانی نیست .
من ی بارداری پوچ داشتم ک ن تنها جنین اصلا کیسه زرد هم تشکیل نشده بود
اینکه کیسه زرد تشکیل شد یعنی ایشالله دو هفته دیگه صدا قلب تو دلی تو میشنوی

من برا پسرم رفتم همین بود هشت هفته تشکیل شد

اره عشقم اصل کاری کیسه زرده هست
حتما جنین هم به وجود اومده چون نوشته جفت هست فقط اینقدر کوچولوعه ندیدنش هنوز

آره منم همینطوری بودم ولی 10 هفته که رفتم تشکیل شده بود خدارو شکر

زودهههه هنوز بعد ی هفته برو

عجله نکن گلم ۲ هفته دیگه برو حتما حتنا قلبش تشکیل شده نگران نباش

چرا نیست عزیزم؟ هشت هفته تشکیل میشه هنوز وقت داری

امیدت به خدا باشه ،قسمتتتتت

همچیش خوبه فقط ضربان قلب نیست که ایشالا هفته دیگه معلوم میشه

یعنی چی؟من نمیفهمم

بله قطعاااا

خدا نگهدارش باشه 🥰وقت داره واسه تپلی شدن 😊

اره عزیزم تا ۸هفته رشد میکنه ایشالا

همیشه امید هست،چون خدا هست❤️

اره صبر کن

منم اینجوری بودم
دکتر سونو یاد نداشت دو هفته بعد رفتم مشخص شد

آره بابا زود هنوز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری