فولیکول ۱۳ و ۱۵ خوبه؟

۶ پاسخ

برا من روز ۱۱سیکل رفتم ۱۲بود گفت خوبه تا روز ۱۳سیکل ۱۸شده بود گفت باید بشه ۲۰برای ازاد سازی
ولی خدا بخاد میشه توکل به خدا کن

روزی یکونیم الی دومیل رشد میشه برای روز شونزدهم دیگ احتمالا ازاد میش

اره خوبه

ببین بد نیست سایزش کوچیکه باید همون۱۸.۲۰باشه

خوبه با دارو یا بدون دارو؟

برای روز چند سیکل؟

سوال های مرتبط

مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۶ ماهگی