برا من روز ۱۱سیکل رفتم ۱۲بود گفت خوبه تا روز ۱۳سیکل ۱۸شده بود گفت باید بشه ۲۰برای ازاد سازی
ولی خدا بخاد میشه توکل به خدا کن
روزی یکونیم الی دومیل رشد میشه برای روز شونزدهم دیگ احتمالا ازاد میش
اره خوبه
ببین بد نیست سایزش کوچیکه باید همون۱۸.۲۰باشه
خوبه با دارو یا بدون دارو؟
برای روز چند سیکل؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.