۷ پاسخ

حلیم خ خوبه

دختر منم خیلی لاغر و ضعیفه نمی‌دونم چکارکنم یکم وزن بگیره

مامان کنجد من به دلسا همچی میدم
سرلاک غذای مقوی
سوپ هاش همیشه کلی چیزای مقوی توشه
تخم مرغ و سیب زمینیم هفته ای چهار پنج بار میدم
ولی ماهی ۱۰۰ میگیره
امروز بهداشت بودم باز گفت ۱۰۰ اضاف کرده

یک هفته اس خونه مامانمم هر روز به ۶ وعده غذا بلغورشیر و درکنار میوه و دسر خورد
یکم رو اومد و جوون گرفت

من میخوام شیر اینفاترینی بگیرم میگن خوبه

من شنسدم سویقا حکیم بانو عالیه خودمم این ماه میگیرم براش
اجیم ک راضی بود

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰

سوال های مرتبط