۵ پاسخ

من گیگوز وشیرخودم وزنش خوب شده ولی تعریف اپتامیل خیلی شنیدم

تا دوماهگی خوب بود اما بخاطر اعتصاب شیر و رفلاکس حس میکنم خیلی وزنش تغییر نکرده

پسرمن اپ تامیلha میخوره

سلام بچه من اپتامیل اسهال میشد نان بهش میدم

بچه من از تولد تا الان وزنش دو برابر شده اپتامیل و شیر خودم میخوره

سوال های مرتبط