۴ پاسخ

اره من میدم وزن دهیش خوبه خداروشکر

آره تپل می‌کنه خوشمزه هم هست

اره دخترخواهرم میخورد خیلی تپل بود

دوستم میده انقد تپل بچش.شنیدم خوب وزن میده

سوال های مرتبط

مامان دختری وپسری🩷🩵 مامان دختری وپسری🩷🩵 ۸ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان کودک من مامان کودک من ۹ ماهگی